Söndag o lördag..

Japp, som sagt stack jag ju in o träffade Erik igår. Slutade med McDonk o sen åkte vi hem hit. Efter mkt funderande, kittlande o snack blev klockan mkt så han fick sova här. Så vid 1 drog vi igång "John Tucker must die". Kom väl i säng halv 3? För sent för lilla Elsa iaf.. Väckte honom nu imorse, degade o käkade fukost (Elsa äe BÄST på att koka ägg) Sen stack vi in till stan för lunch.

Gick runt lite men slutade på McDonald's igen, tsm med lillsyster o hennes polare. Satt där ett tag, sen ick vi till NK (Not my choice..) Fast såg en kvinna ha ner massa parfymflaskor o grejer så att allt gick i kras. Då skrattade den lilla elaka Elsa inom mig.. Iaf, Erik köpte kalsonger o sen ringde lillasyster med ett "Jag MÅSTE låna pengar av dig!!!". Huh? Är jag någon slags bank? Var snäll o lånade ut de iaf. Sen var det hemåt för att hinna se Grey's, fick sällskap av lillasyster+kompisen men stackars Erik fick åka sin jävla röda linje själv;).

Så nu har jag vart hemma o degat. Degdegdeg. Pluggat yttepytte kemi också. med betoning på ytte och pytte. Jaja, tog en promenad iaf, skönt. Hade precis slutat regna men självklart blev håret lockigt, hate it!!! Jävla uppklippte skithår. HÖR NI DET; SKITHÅR!!!! BAJSBAJSBAJSBAJS! Ska kapa av alltihop, raka bort ALLT! Hate it!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jaha så nu är lockigt negativt? HAH sa ju det!

2008-03-03 @ 15:25:43
URL: http://nicoliciouslife.blogg.se
Postat av: Elsa

När underhåret är lockigt o överhåret lockigt längst ner i topparna när det inte snyggt. O sen fucking bebishår överallt!! Var ju inte direkt snygg kan jag meddela!

2008-03-03 @ 21:03:07
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Ailojeanette

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-01-20 @ 12:53:17
URL: http://ailojeanette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0