Som man bäddar får man ligga, men nejnej, här är vi vakna så ligga blir det inte av...

Japp här sitter man igen då... Vaknade vid halv 4 med jätteont i huvudet, hoppade nämligen Ipren innan jag gick o la mig... Not that smart... Iaf vaknade halv 4, låg o böla lite för mig själv för att jag hade ont o sen gick jag upp. Ingen riktig feber, 37.6.. Mamma vaknade o var gullig mot mig.. Sen nyss, eller typ för 20 min sen så började jag må illa. Inom loppet av 10 min, från det att jag börjat må illa, sitter jag o spyr vid toan.. Not so nice, men jag är glad att jag slapp må illa så länge. Det är faktist det värsta jag vet, må illa länge utan att kunna spy. Får mig alltid att grina för att jag vill spy o bli av med illamåendet, men varken fingrar eller tandborstar i halsen hjälper.. But tonight I guess I was lucky!

Kommentarer
Postat av: Yukosakuramochi

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-11-26 @ 08:14:37
URL: http://yukosakuramochi.blog16.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0