Pysselunge

Nu har jag faktist gjort någon slags nytta, har börjat packa o har packat klart alla linnen, klänningar, trosor o kjolar, typ 1/10 av jobbet klart ;):P! Och sen fick jag någon pysselknäpp så jag lagade ett gammalt armband från Indiska och sen gjorde jag om ett par örhängen till två halsband. Var från början örhängen med så hjärtmedaljonger, sånna där som går att öppna o sätta i fotografier i. Ett stort hjärta och ett litet hjärta, dett blev alltså ett kortare diskretare halsband med en liten nyckel hängande bredvid och en blågrå pärla vid spännet (á la Barncancerfondens smycke). Sen det andra blev längre, grövre kedja och med en liten genomskinlig infattad sten vid spännet. Nu ska jag bara hitta små söta bilder på folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0