PlanerarN^ ( för det är väl så man skriver om man är tyff ;)?)

Huvudvärken är nästan borta helt, har dock MASSOR att göra idag. Har precis bockat av en sak på listan (=noppa ögonbrynen) Men sen ska jag göra 3miljarder saker till!

  • Packa
  • Duscha
  • Sy knapphål i en kjol
  • Packa handbagage
  • Tvinga mamma att skjutsa mig för att köpa godis
  • Leta rätt på skor
  • Stryka kläder
  • Välja smycken (big mission)
  • Hårinpackning
  • Städa
  • Skriva NaSc labreport (ofta jag kommer göra det??)
  • Leta reda på allt jag måste plugga under lovet

Var inte så mkt när man ser det nu, känns dock som mission impossible.. PAcka lär ju ta några timmar o likaså NaSc report.. Och sen måste jag stryka några timmar då jag inte kommer orka köra på i 110 som jag brukar ;). Aja, wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: Silasinga

Thanks for the information

2009-02-23 @ 11:23:05
URL: http://silasinga.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0