Numera är jag; hon med de söta underkläderna, rajt;)?

Idag började jag alltså vid halv 12. Hade matte i typ 30 min o sen skulle vi iväg på elevrådets årsmöte i aulan. Gick lite tidigare, grymt skönt!! Så jag Nic o Emelie stack till Åhlens o jag hittade två nagellack från Depend. Hatar deras nagellack men för 20 kr st så.. Ett chockrosa o ett persikofärgat typ. Sen så var det vidare till HM, skulle kolla efter de söta rosa skorna men hittade inte dem i rätt strl :(, ska väl åka in o kolla imorgon.

Köpte ett par ursöta Honeydew-lookalikes på Accessorize. Rosa med små vita hjärtan, cute! Emelie lämnade oss o vi gick till McDonk;) Käkade då båda hade glömt äta lunch o sen åkte jag hemåt. Mamma plockade upp mig o lillasyster så åkte vi o tog Gardasilsprutan. Denna gång fick jag titta när hon gjorde det så det gick mkt bättre faktist, är inte ens öm:D. Btw så har jag kommit på en sak, det är alltid jag som köper saker? När vi går i affärer är det alltid jag som hittar både det ena och det andra som jag springer o köper. Emelie köpte iofs present till sin kompis, men inget till sig själv. Bwah, skumt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0