Not my day....

Har inte tillåtit mig att skriva förrän nu. Sitter o plugga PE-theory. STORT prov imorgon, men det går säkert bra. I Södra fick jag ju faktist bäst i hela nian(skryta). Haha kommer väl inte bli så igen, men kan ju inte gå såååå dåligt?! Iaf först var det matte, jobbade på väldigt bra för att vara jag faktist. Sen eng, grammatik. Lunch som faktist var helt ok för en gång skull, tog om typ för första gången någonsin;)

Sen var det mer eng o Nic höll sitt tal. Hon var GRYM! Snackade om fördomar o fick helt klassen att garva gång på gång! Svenskan var ett rent helvete, hon var sjukt otrevlig mot mig hela jävla lektionen. Slutade med att jag var så arg att jag grinade. Asså seriöst, får en lärare ens säga "ni kommer inte att klara provet om ni inte lyssnar". DET DÄR HAR INTE ETT SKIT MED VAD JAG KOMMER FÅ PÅ PROVET ATT GÖRA. Jävla ****, har fått bland bästa i klassen på vartenda jävla prov o så vräker hon ut sig nåt sånt där. Jag blir galen.. Elsas egna onda blick på henne efter det där, fick henne att böja ned blicken iaf!

Sen var det class-time, men då var jag ute i trapphuset o snackade med mamma i telefon o förklarade min ilska medan jag grinade till o från. Min mentor var jättesnäll o frågade hur det var, det är min nya Göran.. Sen var det mera matte för kemiläraren var inte där. Tbanan hem, träffade Fannys mamma o satt o pratade större delen av vägen. Väl hemme käkade jag lite fort o så skulle jag iväg o ta Gardasilsprutan. Men nej, självklart har fucking Apoteket slarvat bort vårt jävla recept. De kan iaf förvänta sig ännu ett arg brev från både mig och mamma.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Död åt GÖREL WUHOOOO!

2008-03-12 @ 18:15:35
URL: http://nicoliciouslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0