japps

Sådär nu har jag stressat ned lite ;). Började måndagsmorgonen med SoSc, gjorde ingenting spec: som vanligt;)! Sen var det spanska, fick läsa om bröllop faktist, helt ok. Lunch: pannkakor, nice! Håltimma på kemin, så jävla skönt!! Så tjejerna+Jossan drog för att träffa Jim. Självklart började vi spåna konstiga idéer, "hur tror ni han reagerar om vi sätter tidningar framför ansikterna med hål för ögonen.", Nic o Ragnurt satte planen i verket Hahah han garvade så vi kunde ju inte sluta där..

Drog till Odenplan där de gick runt o drev med folk, det kommer filmer så fort jag sitter vid riktiga datan ;). Sen var det tillbaka för bild. Gick väl helt ok faktist. Sen stack jag iväg för att hämta T&C, gick väldigt bra faktist. Höll båda vakna hela vägen hem. Vid Fridhemsplan träffade vi Nic o Ragnurt, haha T vågade faktist säga några ord medan C mest satt o stirrade medan Nic grimaserade;)

Åkte hem o väl hemma började såklart slaget om nappen med T. Hon ska ju sluta med napp så hon får bara ha den när hon sover.. Med andra ord; Gå och lägga dig, få nappen o missa Bolibompa ELLER vänta tills Bolibompa börjar så får du nappen då! Hahaha JAG VANN! Mest för att jag busade omkring så mkt med henne tills klockan har halv 6, satte på en film o sen 6 var det Bolibompa. Dock glömde hon att on ville ha den så den fick hon runt halv 7 ;) YEAH! jag ägde en 2-åring....

Iaf de var snälla faktist, C slog dock T en gång men det verkade rätt lugnt faktist, lyckades självklart få det på film i mobilen då jag tyckte de såg så söta ute när de lekte tsm, men icke! Mamman frågade om jag ville hjälpa till o passa dem och några fler barn när de ska gifta sig. Of course! Gud vad roligt :), men det är dock inte förrän i Aug. Åkte hem runt 8. Käkade Tortellini till middag o stupade i säng.

Vaknade nu imorse med huvudvärk, stoppade i mig en Ipren o körde på. Matten var ok, eng tråkig o svenskan sådär. Satt iofs med Aida & Sara så garvade en hel del. Vrf ställer man elementen på "snöflinga" när det är kallt ute?! Och sen får vi ju inte glömma att Mimmi Pigg gömmer sig överallt, nu blev det väldigt internt... Classtime o sen gick jag hem pga huvudvärk igen... Tog iofs tablett med de varkar ju inte på 1h.. Nu är jag iaf hemma, sjukt trött o har hinkat i mig 1l vatten, urk..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var har du hittat din otroligt söta rosa bakgrund ?

2008-03-18 @ 15:36:59
URL: http://mizzjohanna.blogg.se
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205821896_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-18 @ 15:42:22
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Elsa

Johanna: Tror att det var någon bild på google som jag redigerade om en massa så den blev som jag ville ha den..

JB: Palla göra reklam i andras bloggar! Bara för att fiska läsare o kommentarer. Som hämnd kommer jag att skit i att klicka på din länk´(som jag faktist gör med VANLIGA kommentarer) så du inte får mig som läsare..

2008-03-18 @ 17:36:04
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0