japps

Tro det eller ej men jag stack faktist ut o joggade. Frivilligt.. Iaf, nu ska jag väl pluga litegrand. Känns som att kemin verkar rätt lätt vilket är läskigt för att då är det något jag har missat då kemin inte ska vara lätt.. Iaf, middag med tjejorna på lördag. Har snackat med Izabelle o hon kommer :), o sen kommer alla från klassen tror jag (alla=de som jag umgås med dåra..), Jossan (som nästan är part of our class o sen Pattalie. Om hon ringer dvs. Naths, ring mig!! Näe nu ska jag plugga, lika bra att köra hårt resterande 11 dagar!

Kommentarer
Postat av: Steinarleila

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2009-05-18 @ 10:33:29
URL: http://steinarleila.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0