Inlägg no7 idag, pinsamt...

Jaja I have to, måste visa några sjukt söta saker!! Känner mig dock sjukt nördig, men nu har jag iaf mitt kära msn:D

image214
Åhlens, 135:-

Jättesött litet smyckeskrin för drygt en hundring, skulle passa perfekt i mitt rum under min smyckeshängare, Sötsötsöt, måste hitta nya burkar till mina smycken. De jag har nu är för färgglada, jag vill ha ljusrosa, blommiga eller vita.. Eller så klär jag om dem själv kanske? We'll see...

image215
Åhlens, 195:-


Supercute liten fågelbur och sen kan man köpa små vit-rosa fåglar till. Detta vore verkligen något för min balkong, och sen ska jag skaffa lite fler växter dit också, najsing bajsing. Var o petade på den här i veckan faktist, men blev inget då..

image216
Åhlens, 250:-

Mysig, rosa och fluffig. Elsa? Japps. Haha näe men denna skulle faktist passa prrfect i min nedre säng. Den ska helt klart fixas om, helt oacceptabel så som den ser ut just nu... Ska hitta något slags överkast, antingen ljusrosa, blommigt eller vitt. Men denna skulle iaf vara najs. Håll tummarna för Elsas planer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0