Imorgon är det ett år kvar till....

Idag var en lång dag men den kändes inte så lång när jag tänker tillbaka. Först NaSc, hölll på med lite uppgifter osv, gick helt ok. Sen var det gympa, Emilia o Ragna hade uppvärmning o sen var det basket. Till sist hade vi lite teori nere i danssalen. CPR, har prov på det på fredag, wish me good luck! Lunchen var helt ok, sen var det tråksvenska som på något sett gick förbi rätt så fort iaf. Ragna är dock jordens elakaste som tkr att alla killar är fula! Bu för dig Ragna! Kärleksdödare/Allahjärtansdaghatare!

Engelskan höll vi på med Shakespeare. Ska ju spela upp en pjäs i maj någon gång, detta är tydligen sjukt seriöst så vi har redan börjat.. Shiaat.. Iaf jag tänker minsann INTE infinna mig på scenen. Hår, makeup och kläder någon? Iaf, gick igenom en del av pjäsen. Sen var det bara spanska kvar, fast innan det så lyckades jag få in ett extremt välplacerat kalsongryck på Farre. Räddare i nöden :D Spanskan var rätt okey faktist, gick lite segt till och från dock.. Sen var det hem o nu har jag faktist pluggat lite (betoning på lite!) kemi. Börjar grejja det där med Enthalpy. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0