Igår o idag, as usual!

Så igår blev faktist väldigt lyckat. De kom runt 7, eller Erik kom lite tidigare. VAr ju egentligen tjejmiddag men eftersom inte Ragnurt kunde komma så han fick spela henne eller nåt.. Anna kunde dock inte komma, hon hade blivit sjuk:(. Iaf så när de kom lite i omgångar fick olika människor spring o hämta dem vid Islands. Maten blev lyckad o jag fick massa söta presenter. Av tjejerna i klassen fick jag CanCan-parfymen och en skitsöt väska. Såg att Izabelle sneglade på dem båda så höll lite koll på dem under kvällen;)

Sen så av Izabelle o Naths fick jag något slags luktgrej som jag ska lägga i påsar bland kläderna så de luktar gott :)), och sen ett jättesött rosa OPI-nagellack. Jossan gav mig jättesöta örhängen, har dem på mig nu faktist :)). Iaf käkade chokladfondue, massor med frukt! Sen så var det Singstar för hela slanten o fram emot 12 snåret drog alla, jag, Jossan o Nic stack iväg till någon fest i slussen, Jossans kompis Fanny som hade inflyttningsfest. Sjukt fin lägenhet!!!

Sen var det hem runt 3, somna runt halv 5 o upp vid halv 10 för då vaknade Nic;). Diskat plåtar o städat undan har vart min dagssyssla. Sen har jag sett på 2 filmer med Nic också. Först Hotel Rwanda(äntligen någon som vill kolla på den med mig :D) och sen John Tucker must die. Självklart satt vi o bölade ikapp under Hotel Rwanda, jag grinar minst lika mkt varje gång! Haha piiinsamt!

Iaf Nic drog runt 7 o sen dess har jag bara slöat, har faktist inte ens klätt på mig idag, går runt i min rosa pyjamas o sen har jag dragit på mig den rosa Hello Kitty tröjan för att inte frysa. Haha, skitsnyggt verkligen! Just nu ska jag ta o dela med mig med Joppes(min lilla kusin på nyblivna 7 år) visdomsord i lördags:

Elsa: Kom så kollar vi snygga tjejer i skolkatalogen, peka på någon du tkr är snygg eller söt!
Joppe: Nääe
Elsa: Jaha du kanske redan är kär i någon?
Joppe: Njäääee, men asså jag ska göra slut med Maja!
Elsa: Jaha, är Maja din flickvän?
Joppe: Japp, men jag ska göra slut med henne!
Elsa: Varför då?!
Joppe: Ja men de andra måste ju få en chans också!

Hahahahhaa höll på att garva ihjäl mig när jag skulle förklara att så får man ju faktist inte tänka. Hahaha han är fö söt alltså. Alltid sina roliga uttryck osv. Kommer ihåg när han undrade om det var Markoolios riktiga "rumpskinor" som var med i Dr. Mugg. Hahaha sötbarn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0