Idag är ingen vanlig dag för idag är Elsas födelsedag, hurra hurra hurra!

Japp, så e det. Har dock inte hunnit svara på alla grattis sms än. Alla bestämde sig för att skicka medan jag låg och sov ;). Iaf, antar att jag förtjänar det då jag brukar ringa o väcka dem i tid o otid;) Har precis käkat upp min spenatsoppa, mums! Och sen har jag suttit o knåpat med "Fast Lash" som jag fick av lillasyster. Hon gav mig både den, OCH en rund fönborste från Toni&Guy! Sötunge!

Av mamma o pappa fick jag pengar, böcker, nagelstärkare och lite smågrunks:). Släkten kommer imorgon, så nu ska det banne mig städas... Iaf, skönt att käka lunch hemma, slipper att folk sjunger i matsalen så de kommer inte få ut sin hämnd:D. Och sen när man har bjudit in dem på lördag kan de ju inte ställa till med jordens scen idag :). Prrrfect! Aja nu ska jag sminka färdigt mig o fixa lite o sen blir det skola. TRor att matten blir utbytt mot kemi så då blir det naturämnen hela dagen, lite segt, menmen..

Kommentarer
Postat av: Camilla

grattis sötnos!

2008-03-06 @ 13:06:39
URL: http://camillalindau.blogg.se
Postat av: Charlotte

Hej, nu är det tävling igen hos mig - och den här gången väljer du själv vad du vill vinna! Hoppas du vill vara med! :-)

2008-03-06 @ 16:48:33
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Elsa

Camilla: Tack så mkt hun :)

2008-03-06 @ 20:15:11
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0