Hatahatahata

ALLTING går emot mig.. Nu har inte bara msn ratat mig utan nu börjar internet krångla och vanliga datan har precis lagt ned.. Med andra ord; den går inte att starta. Pappa håller på att radera ut hela Windows right now.. GAH, jag blir ärligt talat knäpp!!! Palla gå emot mig den dagen som jag mår dåligt o ändå inte vill gå ut? Bajsbajsbajs. Har iaf tagit kontakt med MSN-supporten, men jag har inte fått något svar än. Och vet ni vad som är ännu bättre? Jo jag angav min mailadress till datan som precis lagt ned, så även om jag får något svar så kommer jag inte kunna läsa det.. FUCK THIS

Update: Visat sig att det är något skumt med vår data, pappa ska fixa oss en ny. Msn-abstinensen fortsätter dock...

Kommentarer
Postat av: Sionac

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2010-10-29 @ 12:45:18
URL: http://sionac.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0