Chupps

Japps så var man hemma igen då, liiiiiten sovmorgon imorse o sen NaSc. Pratade om Ecology, igen.. Energyflow through a eco-system, sen var det gympa. Becca o Anna hade uppvärmning o sen spelade vi baket o körde aerobics. Lunch 20 min svenska, satte mig längst fram denna gång o blängde på henne typ hela lektionen, hon undvek min blick faktist, är sjukt stolt!


Sen var det gympaprov, fick springa ifrån svenskan för som vanligt slutade vi sent, palla! Iaf tror att provet gick bra, hoppas det iaf! Har självklart mitt tur-halsband på mig;), som varje prov..Haha är inte det lite nördigt? Fast tror mest på att de lugnar ned mig inför provet o det är ju faktist bara det som behövs i min värld.  Iaf ett litet sött silverhjärta med några små stenar i, sitter på en svart tjock tråd. Fick det för typ 2 år sen av Erik o Johan när jag fyllde år. Erik brukar ju alltid kunna lugna mig innan prov, så halsbandet är substitut för honom maybe?

Engelskan var kul, fick spela upp något "melodrama"(?) eller vad det nu hette, jag var iaf en handikappad gammal farmor;). Sen var det bara spanska kvar, innan satt vi o övade på att snacka, gick rätt dåligt faktist, men jag ska klara det här, ok? Imorgon börjar jag jättesent, har 1.5h matte o sen slutar jag, fan vad skönt! Känns alltid som att mina helger börjar redan på torsdagar, jävligt najs!

image210
Nagellacket som jag fick från Izabelle o Naths, "Pink-ing of you"

Kommentarer
Postat av: Izabelle

va fint det var :D

2008-03-13 @ 17:34:30
URL: http://roadtojoy.blogg.se
Postat av: Elsa

I knooow, lite ljusare i verkligheten. Det har prytt naglarna sen jag fick det kan jag ju meddela;)

2008-03-13 @ 17:38:24
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0