1 år tills jag fyller 18 :D

Tjoho igen, blev rätt lång dag ändå;). Först kemi-labb vilket för en gångs skull var relativt enkelt :D. Fattade faktist allt som vi gjorde, wuho eller nåt.. Sen var det en kort mattelektion o sen NaSc-lab. NaSc lab var mest tråkig, vi kokade vatten, Yes, ni läste rätt, kokade vatten..... Sen stack jag iaf iväg till Gärdet där de säljer skor de närmaste dagarna. Blev ett par svarta peeptoe-pumps från Donna Girl.

Sen när jag var påväg hemåt ringde Erik o berättae att han var i stan. Han föreslog att jag skulle hoppa av vid Östermalmstorg o möta honom o hans polare. Sure, bara det att innan jag hittat dem hade jag tappat bort mig typ 5 ggr o var precis påväg att ge upp.. JAja träffade honom o hans kompisar en liten stund bara, sen var det ham o käka jättegod middag som mamma lagat. Wienersnitzel, potatis o hemmagjort örtsmör:). Mumma.

glad?
Och sen då en bild på Sveriges gladaste 17åring?

Kommentarer
Postat av: anna

haha jo det är ju faktiskt sant at man ofta själv får lida för att man blivit arg..orkat bli förbannad..
kram!

2008-03-07 @ 01:54:54
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0