Tjoho

Så nu har ni alltså sluppit mig i ett par dagar, är inte livet bra härligt;)? Iaf så har jag inte gjort så mkt. Lördagen var det ju fotboll. Vi pratar inte om det för jag är mest så sur över att Sverige spelade bra och sen miste poängen där i sista minuterna...  Åkte dit med Izabelle, Emil o Jossan. På plats mötte vi Babak, Simeon o deras kompis Hamid. Det började regna typ 10 min in i matchen så Izbell, Jossan o EMil drog o jag letade rätt på Babak o co.

jag stod med dem hela matchen i stort sett. Sen när den var över drog vi till Donken o sörjde typ. Jag satt mest o tjurade hela kvällen, spec när min lilla söta Jossan ringde o typ; "Hej, vad gör du? Sverige förlorade". No kidding, jag stod bara ute i regnet i 2h o kollade på matchen, så då blev jag iaf sur. Tjuriga Elsa.. Sen när jag kom hem så tjöt mamma av någon anledning "Viva España!!" vilketi sin tur ledde till att jag vägrade prata med henne...

Söndag degade jag igen, tills jag skulle möta Jossan, Babak, Emelie o Simeon i Vby för att köpa godis o sen hem hit för att kolla på film. "Instängda" hette den o var faktist riktigt bra, för en gångs skull en film som var lite mer trovärdig än alla dessa med påhittade monster o vampyrer. Hatar sånt, hur tusan ska jag bli rädd om jag vet att de inte finns på riktigt?? Drf typ Saw och sånna filmer blir favoriterna.

Iaf kollade på filmen o sen så hoppade vi studsmatta o fikade lite. Förhörde killarna på kändisar ur veckotidningar, lika kul varje gång ;). Följde dem ner till tuben o sen Jossan till Ängbyplan så jag hann prata lite med henne också. Lilla gumsan! Idag har jag hjälpt till på mamma o pappas jobb. Har klippt o bundit upp rosenbuskarna som de har vid husväggen så mina fingrar är alldeles ömma av alla taggar...

Sen blev det en snabb sväng till Vby, hade tänkt hitta ett par skor men det sket sig.. Så ist basic stuff. Nagellacksborttagning, make-up remover, deodorant o sen fyndade jag två t-shirtar på Esprit. Väldigt basic. En svart med pyttepyttig puffärm o lite rynk fram o sen en vanlig grå med ganska bred urringning och Esprit's trade-mark: små änglar i svart. Cute!


Känns som att det blir längre för var dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0