Sum up

Sådär nu har jag faktist en lugn stund! Iaf, tisdags vr det matte o vi körde tv-spel. Ibland är vår lärare för söt! Sen så ar det engelska där vår söta svenskalärare stoppat in ett oförberett prov. Jättegulligt, verkligen! Lunch och sen ännu en svenskalektion. Classtime o sist kemi. Kemin kollade vi på film så jag o Emelie smög ut o tog oss till Vby.

JAg provade ett tjugotal klänningar o slängde mig sedan på tuben hem för att käka lite o byta om. Sen in mot stan, mötte up Erik o hans polare vid centralen o sen tog vi tunnelbanan till Slussen. De gick och handlade present till Eriks pappa (GRATTIS TILL LASSE!) och jag sprang in på Gina Tricot. Hittade 2 klänningar som fick följa med hem. En röd med en rosett och en mörkblå tubklänningi trikåtyp som alla andra har.. Den röda åker iaf på kväll :)

Sen till Centralen, mötte Ragnurt o gick o käkade på Taco-Bar. Sen kubbade jag o Ragnurt till plattan för att möta klassen o gå på teater. Sjukt kalt där ine, var helt övertygad om att jag skulle bli förkyld och jag var ändå en av dem som hade rätt mkt kläder på mig.. Första akten var bland det tråkigaste jag har sett.. 2 timmar totalt nonsens.. Urk, var färdig att gå hem, det enda som stoppade mig var att mamma o pappa betalat för skiten.

I pausen sprang vi till Donken för att köpa kaffe, först tar det typ 10 min att göra den, o sen så får inte Ragna någon för att maskinen går sönder... Jag fick en iaf, dock smakade den SKIT så jag lämnade tillbaka den o gck o köpte en på Pressbyrån instead. Så när vi kommer til teatern år vi inte ta med oss lattena in.. Jag smög in min men Ragnurt fick klunka latte i en faslig takt.

Andra akten var mkt bättre, hände faktist någonting, dock väldigt förutsägbar.. Hemåt o sova. Sen dagen därpå hade vi sovmorgon till 11, då skulle vi mötas vid Flatenbadet, i Älta.. BAjs. Var där i någon timma typ o sen drog jag. När jag stod vid busshållplatsen hade det precis startat en skogsbrand typ 100 m bort också -.- Brandkåren kom som tur var rätt fort. Så var det iväg mot Danderyds Gymn för att kolla på utspringet.

Buss från Danderyds sjukhus, den lade ned vid något "Altorp" av värmeslag..Överhttning. Fuck u SL. Så hela bussen klev av och började promenera mot DaGy ist.. Kom precis när Johan sprungit ut vilket var lite surt.. Menmen :). Så var där i någon timma, tvingade Erik att åka med på Johans flak o sen var det hem igen för att fixa iordning mig. Kvällen spenderades på Johans studentmottagning. Jättegod mat och trevlig sällskap :). GRATTIS till Johaan!

Idag började vi vid 10, först stack jag dock och köpte blommor till lärarna innan. Avslutning i kemi-salen var väl mindra lyckat.. Flera som ska sluta i klassen så jag bölade såklart. Tobbe byter till svenska, Charley drar till the US, Ki Chol flyttar till  Kapstaden (=Sydafrika..), Shabnam funderar på att byta skola och sen släppte Becca bomben om att hon ska byta till svenska :((. Bah, då bölade ju jag som en tok...


Tänk att man kan gilla er så mkt :S


Efter så stack vi och handlade, o drog ner till Rålis. Satt där i några timmar, Roy hade med sig sin vattenpipa, Anna hade köpte tårta, jag hade min frusna mango. Mys. Så halva KG satt där nere o det var rätt trevligt faktist, enda tills Jossans klass kom. De är mobbade. Haha. Jag, Jossan o Emelie stack till Thorildsplans gymnasium och kollade när hennes kusin sprang ut, skojskoj. inte lika mkt folk som vid DaGy dock, där var det ju 420 elever som gick ut :O...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fina bilder!

2008-06-05 @ 23:17:20
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! kunde inte kommentera på ditt senaste inlägg. Går sam och fick G i matte B..har också valt matte C. Det känns det med. vad fick du i matte B?

2008-06-06 @ 22:18:26
Postat av: Elsa

Fick VG.. Men känns surt för har alltid haft mvg i matte... Men det är ju bara 50 poäng så, hoppas på att det går bättre i C.

2008-06-08 @ 22:20:40
URL: http://minipinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0