Shoes, shoes, shoes....

Hmm, håller på att prova skor till vad jag ska ha på mig på diverse studentmottagningar. Blir nog den puderrosa klänningen från forever21. Dock har jag inga bra skor till den, möjligtvis några silvriga eller bronsfärgade ballerinor. Men jag vill ju ha heels! Någon som har några högklackade i någon färg m matchar gammelrosa/puderrosa (dvs typ silver eller någon puder-nyans)?? Strl 38/39 (men med bomull kan jag även ha 40;D)?? Please?

Och förlåt för alla miljoner stavfel i senaste inläggen, pappa har precis fixat fram en ny laptop till mig o lillsis så tangentbordet känns lite ovant. Några av knapparna (skrev knaparna först, u get what I'm saying?)sitter olika och många är mkt trögare än på gamla datan. Aja det kommerväl med tiden antar jag! SNyggare är den iaf. Men aatt gå ifrån en Dell till en Fujitsu Simens (haha skrev siemes först -.-)??

Kommentarer
Postat av: Korneliusanette

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-01-30 @ 08:33:52
URL: http://korneliusanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0