Ragna is back in town!

Idag träffade jag käre RAgnurt som är tillbaka från Egypten! Inte bara med världens bränna men även en skitgullig historia därtill. Livet är bra orättvist!! Iaf så åkte jag in till stan, båda var sena såklart ;). Så stack vi till gärdet, köpte trosor, pyjamasbrallor, en tröja från Saint Tropez o hårspännen.

Sen in till stan där det blev ännu lite mer shopping. 2 diadem, 1 paraply, en rosa piké, ögoncreme, 3 torrschampon o sen fick jag en sjal av Ragna som hon hade med sig från Hurugada. Rosarosarosa :D! Så när vi gått runt i diverse butiker gick vi till donken o fastnade där i ett par timmar. Mkt blabb kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Dragon Games

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2010-02-02 @ 10:24:37
URL: http://dragon-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0