JAG ÄLSKAR ZLATAN!!!

Härligaste fotbollsmatchen på riktigt länge. Spenderade tiden i Kungsan, mitt i smeten stod jag, skrek, sjöng o jublade. TAppade dock bort de jag kom dit med och umgicks ist med Erik P från Södra, Jossan, Bamse och en av deras polare. Första målet var bland de härligaste stunderna jag vart med om, herregud vilken känsla. Jag skrek, alla skrek o hoppade omkinrg och kramade allt de kom åt (Fick en jättekram av någon oidentifierad människa). Kramade o hoppade samtidigt som alla 10 000 började sjunga. Andra målet likså men inte lika maffig känsla då.. Dock var det inte långt till tårar när Zlatan helt plötsligt låg på marken. TRodde det var hans knä men sen visade det sig vara några andra juveler. Haha

Klart man hade snyggast naglarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0