Ingen klänning till Elsa

Blev lite shopping idag. Först skola dock. Var rätt slapp dag. SoSc = leka massa lekar. Spanskan skrev "vi" på vår saga och sen var det lunch. Efter lunchen var det kemi och han gick bara igenom vad man skaulle få för betyg. Gissa vem som blev glad? Gissa vem som blev så glad så att hon grinade?!! Hahaha seriöst, en av de få gångerna jag faktist gråtit av glädje och lättnad!

Bidde lite småshopping på HM (=solglasögonen på bilden under). Sen var det bild. Var typ bara jag o två till där. Var tvungen att göra färdigt några saker typ superduperfort men det gick iaf!! Läraren sa att man inte kan få de bättre betygen om man inte gjort alla övningar. Alltså, hellre massa fula saker än inga saker. Mitt nya motto. Iaf så blev jag klar o stack in till stan.



Blev några linnen, en långärmad, ett par trosor (som jag tappat bort redan, Jossan har du dem?) o ett par mjukisbrallor. Nämnde jag att jag var på jakt efter en klänning?! Gah gick verkligen bajs med det. Iaf så har jag massa söta linnen nu iaf. Sen så var det Donken någonstans mitt i allt det där, dock stack Emelie precis innan. Gott var det iaf! Sen hem o nu känner jag mest för att sova...

Kommentarer
Postat av: adam

du ser överlycklig ut i dom där ny shoppade sol glasögonen.

2008-06-02 @ 22:11:45
URL: http://roughhands.bloggagratis.se
Postat av: Elsa

Haha I know, ser ut som om jag är skitarg..

2008-06-04 @ 00:08:06
URL: http://minipinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0