Helgen

Hemma från Högböte igen då. I torsdags drog vi iaf iväg till Malin som tagit studenten, så grattis till henne med :). Var där till 10 någongång o sen hem, hämta lillsis o ner till båten där vi spenderade natten. Drog vid  morgonen därp. Satt ute hela vägen o blev lite röd.. Skönt var det iaf, ingenting slår första båtturen!

Väl framme lodade vi omkring där, gjorde allt och ingenting. Inte så många där. Jag doppade mig iaf. Sen fick jag veta lite tråkigare nyheter om en dear friend of mine som tydligen låg på sjukhus. Tankarna var hos honom större delen av helgen faktist. Drömde tom att han blev helt frisk och att jag fick ge honom en kram, haha. Bamsekram till honom iaf!

Jag doppade mig också, och satt o stirrade på Philip o hans kompis Chrille som satte upp musikanläggningen. Satt mest o snacka. Slogs lite med Sebbe. Gah vad jag har saknat den ungen! Sen lördagen som jag väntat på! Sjukt härligt, förutom att en full bekant stötte på min lillsis. Inte omtyckt. Men som alla vet så har jag inga problem med att vara bitchig om jag vill, så det var jag. Som tur var var han så pass ull att han inte kom ihåg någonting från kvällen dagen därpå..

Var middag o jag var tjurig större delen. Pallade verkligen inte med visst folk efter 24h.. Vilket i sin tur gjorde att jag ist satt med Philip o hans polare ist. Fram mot kvällen dansade jag lite iaf. Cred till Chrille o Philip för grym musik faktist! Var uppe ett bra tag, mest för att hålla koll på lillasyster.. Sen i säng vid halv 4-4 o väcktes vud 9 någongång av min klumpiga mor.

Dagen var helt ok, lagom seg. Alla åkte hem lite då och då. Käkade glass hann jag md också. O så var jag o Erik på gamla stranden o jag vadade runt för att fånga en näbbgädda (mission of the day). Efter mång misslyckanden lyckades jag få tag på en men då ble jag så rädd att jag slängde iväg den. Smidigt Elsa, smidigt.. Sedan direkt efter så jag en till, trodde dock det var gräs så jag skulle peta på den med foten. Och självklart börjar den inte simma förrän jag har foten på den så jag skrek o tjoade...

Till slut fick jag iaf tag på en. Note that jag fångade dem med handen, skillz I tell you! Hemåt o sen väl i hemmahamn käkade vi asgod mat på Restaurang Bryggan. Käkade deras famous fisksoppa, mumma. O nu är jag hemma!

Kommentarer
Postat av: Vetlelena

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2008-09-17 @ 09:10:51
URL: http://vetlelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0