24h med Jossan ;)

Igår bråkade jag lite med min mor så stack iväg till Vällingby o sen mötte jag Jossan. Vi stack hem hit o lagade världens brakmiddag. Chickennuggets, vårrullar, ris till huvudrätt o  digestieve med vaniljsås till förrätt;). Sen satt vi här hemma o gjorde ingenting medan Jossan klagade över att vi skulle till Märsta. Drygt en timma kommunalt, glöm det sweetie.

Så vi stack till Söderberga lite efter det. Sedan hem o kollade på lite olika kriminalserier på tv;) o käkade. Somnade o sen imorse babblade pappa om något rådjurskid som låg i vår trädgård. Vi (=jag) ringde runt som tokar utan resultat. Sen när vi skulle gå ner och titta på det var det borta. Menmen.. Så jag o Jossan satt här och lodade hela dagen, rätt mysigt faktist. Jossan började virka på någon bikini o jag stickar sockar;).... 


Miss it..

Kommentarer
Postat av: Philip

Ruggit snygg den där Storebro 420:n =)

2008-06-28 @ 01:26:19
Postat av: Elsa

Haha, såklart. Och Princessen också!

2008-06-28 @ 01:29:36
URL: http://minipinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0