Skrivet igår men bloggen vägrade publicera det tydligen -.-

Så idag tog jag först en härlig lång dusch, hade ju faktist inte duschat på 5 dagar utan enbart badat i saltvatten där jag fick schamponera o grejja. Yuck.. Så fixade som tusan, scrubbade, hade i inpackning i 10 min osv. Sen kom Jossan så jag fixade iordning mig o sen fixade vi lunch. Vårrullar. Sen ringde jag o bad dem lägga undan en epilator åt mig. Haha skön snubbe i andra ändan.

Jag - Ja jag skulle vilja lägga undan..blablabla
Han - Ok, den är tyvärr slut, eller vänta, det finns en sista kvar här!
Jag - Ah tack, kan du lägga undan den?
Han - Jadå, bara att du ber den som står i kassan om den , den står bakom disken.
Jag - Ok
Han - Eller vänta, det kanske är jag som står där. Iaf, jag heter Henrik!
Jag - Ehrm ok, men då kommer jag om ett par timmar
Han - Ok, hej då!

Hahaha.. Sen så drog vi alltså in o köpte den o gick till Prisextra för att handla mat åt Jossan. Jag fick iaf tag på schampoo och balsam, skrubbhandskar, kanelgifflar o juice.. Jossan däremot skulle handla mat för flera dagar, men hade bara 60 kr. Haha då är då bra sweetheart. Så vi sprang runt o jämförde priser hit och dit..  Drog hem till henne o jag epilerade benen o sprayade blondspray i håret på henne. Fint blev det iaf. Sen hemåt, träffade Carl o sen drog jag hem. Har epilerat som en tok, men just nu kollar jag iaf på Saw 2 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0