Vart tog aptiten vägen??

Har sjuuuuukt tråkigt, så jag har gjort 200 situps av ingen som helst anledning.. Sen senaste dagarna har min aptit typ halverats.. Läskigt faktist, käkade typ hälften av maten ikväll o sen var jag mätt. Trycke i mig lite av den sista fisken, resten fick familjen käka upp.Glassen (en kula, ingn match ju) efter vet jag inte vrf jag köpte, drygt hälften av min kula står nu i frysen. Har inte vart spc hungrig sen i torsdags. Käkat hälften av det familjen äter typ hela tiden :SS. Creeepy..

Kommentarer
Postat av: Izabelle

PUSSAR OCH KRAMAR PÅ ELSA! SNART KOMMER DU HEM :D

2008-07-14 @ 18:37:41
URL: http://izabelle.devote.se
Postat av: Elsa

Jo förhoppningvis, men just nu ser det ut som att familjen tänker vara ute i ett par veckor till. Men jag har iaf fått tillåtelse om att åka hem o vara hemma några dagar själv;)

2008-07-14 @ 23:40:04
URL: http://minipinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0