Update

Så var hemma hos farmor i sönags o hjälpte henne med datan. Sen så var det in o möta Erik i stan, käkade lunc på donken, snackade o drällde omkring som vi brukar. Blev lite smycken från Gina TRicot o sen en bh från Twilfit. Samt linne o trosor från Lindex. Sen när jag skulle em blev jag självklart sen. Menmen, så iväg till mormor och morfar. Käkade, spelade kubb, snackade, käkade krusbär, ritade, åt körsbär osvosv.

Måndagen kom Izabelle över för att baka, men först bjöd jag på spenatsoppa till lunch. And she liked it:O!! Sen bakades somsagt blåbärspaj. Sjukt god deg var det. Dock lite halvkomplicerad, olika deg för lock och botten o så skulle man frysa botten blablabla. käkade lite blåbärspaj (=jag blev blå runt hela munnen...) och sen var det off to grandma's. Midda gdär o sen hem,

Tisdagen blev lite stressad. Jag skulle vara hemma till 2 men stack in till stan med izabelle o Naths. Pissabelle köpte en epilator o påvägen dit mötte vi ingen mindre än Jossan o Calle. Jossan var skitsur över att hon skulle till Dalarna menmen. Sen så kte vi in till Slussen o de käkade, jag var tvungen att dra för jag skulle till Wedins. Men var faktist värt det för jag hittade ett par chokladbruna pumps med lagom klack för drygt 120 kr. Najs I tell you. Sen var det stressa hem o fixa o greja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0