Shoppiing

Så bidde till lite shopping idag..  Först blev det ett par linnen från Lindex, ett baslinne i ekologisk bomull, o ett svart med ursnygg rygg! (exakt likadant som jag köpte i Nynäs, så nu har jag två;D). Är ju självklart klubbkund på Lindex vilket gjorde att jag fick "ta 2 betala för 1" på alla rea-varor. Sen hittade jag 2 par armband på KappAhl, plus ett par skor på barnavdelningen. Söta, men måste fixa lite med ankelremmen.. O sen tag 3 för 2 såklart!


Ekologiskt, wuhooo... 59.50



Schnygg 59.50


Najs, perfekt att matcha med mina armband från Kreta. 24.50/par



Shoooooeees, söta. 49.50 på barnavdelningen


Sen var det in på Twilfit, där jag provade en skitsöt BH från CK dock i fel strl.. Sux.. Blev ett par trosor o mina favorit-minttabletter ;). Dock bor de numera i min lilla jordgubbsask från Marimekko.. Gina Tricot hade världens rea. ALLT förutom jenas kostade 49 kr :O. Så blev prinsessklänningen som jag lämnat tillbaka tidigare och sen en svart hoodie.




Panties


Hjärtisar! 29kr


Min rosa prinsessklänning, meant to b. 49 kr


Perfekt till båten, 49 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0