Skrivet den 2:a Juli, Waxholm

Just nu sitter jag i Waxholm. Vi drog ner till båten igår förmiddag. Sen stack vi direkt ut, jag körde faktist båten i typ 1 timma. Från Ålsten hela vägen till hammarbyslussen. Någonngång måste man väl börja,right?


Så vi kom hit och slöade, käkade middag på någon restaurang och sen glass o drälla på båten framför tven. Idag så har vi inte gjort speciellt mkt, rätt dåligt väder. Så vi gick och shoppade ist. Bidde dock bara ett par örhängen, hittade en jättesöt klänning som jag funderar lite på. Iaf, god lunch o sen degande framför tven.

Sen var de middag pånågon mysig restaurang, Fisksoppa. Nya favoriten! Så nu siter vi här på båten o sk väl strax dra mig ut med lillasyster för att hon ska köpa glass. Menmen, finns inte så mkt mer att uppdatera om. Dock publiceras inte  dett förrän jag kommer hem Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0