Skrivet den 13:e Juli, Nynäshamn

Just nu sitter jag i Nynäs o har rätt trist faktist. Iaf kör en snabb resumé av vad som hänt under semestern so far.. Efter Waxholm var det allts Högböte. ANDRA KVÄLLEN KOM Marcus o Catrin så vi umgicks med dem hela kvälen typ. Fiskade gjorde vi också, inget resultat dock.. Dag 3 kom Erik o Johan så hade några fler att umgås med. Någon dag kom Viktor, Stephie, Patrik o Bella också. Och någon annnan dag var Sofie där.

Pysslat med allt möjligt.. Basta (igen :O!), grilla marchmallows, fiskat (Viktor fiskade upp sitt drag i ett träd så jag fick ut och klättra), mysti ungdomshuset, kollat på film, åkt till Möja, käkat glass osv. Sen drog vi iväg till Utö där vi träffade mammas o pappas kompisar med familj. 3 barn o en extra tjej från Usa;). Så vi spelade minigolf o for runt. Eftr vi ätit middag på restaugrang ringde min mobil. viktor, hans polar o Patrik satt i en jolle påväg mot Utö. Hahaha sweet!

Så de kom alltså och hälsade på. När de kom fram var de dock helt stelfrusna efter jolleturen och hade ont både här och var. Naw stackars.. Vad vore en kväll utan oss på Trulsa liksom? Så vi kollade på någon dålig film o sen gick vi o sa hej då till dem. Nellie lurade ut att det var något på gång mellan Matilda o Patrik. Haha. fast innan de åkte hann vi snacka lite o jag o Viktor smög omkring lite bland kanoter o buskar, haha. Sen drog de o vi låg kvar.

Dagen därpå cyklade vi o familjen L till Ålö. (=8km) vi badade o käkade där o sen cyklade vi hem igen. Duschade o lite sånt o fam L drog. Då hade iaf Viktor med co kommit så satt o kollade lite på Göta Kanal med dem o sen gick vi ut o käkade på Dannekrogen. Dock bara la familia. Sen tillbaka till båten o degade runt på diverse båtar, Tog någon promenad upp till Värdshuset o kollade på utsikten, satt ute vd hamnkontoret o snackade o sen till sist gick jag o la mig. Var vrekligen sjuuuukt trött..

Så dagen därpå drog hela kompaniet som sagt o kvar blev vi. Rätt surt faktist, hade gärna joinat dem till Nynäs lite tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0