Skrivet den 4:e Juli, Högböte

Jess nu sitter jag på Högböte utanför Möja. Seriöst så är detta favoritplatsen på hela jorden. Detta är HEMMA! Iaf, kom hit från Waxholm igår, läste i stort sett hela dagen vlket slutade med att boken som jag började med samma dag tog slut,... Efer maten bestämde vi oss för att fiska.

Sjukt fint var det, kunde stå i linne i solnedgången. Mysigt som tusan! Dock gav både Matilda o Philip upp VÄLDIGT snabbt... För snabbt. Så när de tvingade hem mig fastnade jag i en fotbollsmatch med alla barn;). Jag ägde sönder dem alla!! De var Swe, jag var Russia! Var faktist inte bara barn, nån snubbe som hete Tim o var 1, någon Melinda o typ Frida? Elsa es muy social!!

Sen badade vi, bastade (tom jag bastade!!!). O efter de var dett, film, NileCity o kort i ungdomshuset. Mysmys. Idag gick jag upp tidigt eftersom resten skulle dra så hade vi kommit fram till att dt var bäst att gå upp tidigt;). Låg o snackade på heilikopterplattan me Tim i typ 2.5. Matilda joinade också efter någon-några timmar.  Drog till Möja, sa hejdå till Tim o co, handlade o åkte tillaka för lunch. Sen la jag o lillsis oss för att sola o bada på stranden, härligt!!

Kommentarer
Postat av: Tonynicoline

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-04-09 @ 08:53:37
URL: http://tonynicoline.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0