Uschabuscha, don't read, stay happy.

Bwah får mina knäppar ibland när jag tänker tillbaka på förr i tiden, har en sådan just nu faktist.. Kommer oftast tillbaka till samma minnen, upprepar dem i huvudet on funderar över vad som kunde blivit annorlunda.. Iaf, på Social Science lektionen igår skulle vi diskutera ett minne från 2007 som påverkat oss o fått oss att tänka på deeper questions.. Alla tänkte på nyheter som kommit upp under året, Riccardo-mordet...

Iaf man var inte tvungen att berätta om man tyckte att det var för personligt, men hade redan snackat med en utav dem i gruppen om det så då var det bara en till. Trodde ändå inte att det skulle vara svårt att berätta, förklara bara på ytan, inga detaljer alls, inte ens händelseförloppet. O ändå så blev jag tårögd, blev inte det när jag tidigare hade snackat om det med den andra tjejen. Misstänker att det var för att jag hade tid att tänka på det innan jag berättade. Man skulle ju fundera vilka djupare frågor som kom upp, men så långt ville jag inte riktigt förklara. Menmen, my secret is out, så nu vet ni vrf jag är som jag är.. 

Usch vilket sorgligt inlägg, detta var inte bra.. Kan ist meddela att jag lärde mig en ny sak i matten idag vilket gjorde mig skitglad:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0