Update..

Hade ingen ork eller tid att skriva igår.. Började vid halv 1. Slutade vid 2, tog direkt tbanan till farmor o bjöd henne på lite kakor, satt o pratade en stund o sen hjälpte jag henne att handla:). Bar hem varorna o sen rushade jag hem för att fixa till mig lite o sen ner till tbanan o in mot stan. Mötte moster, kusiner o lillasyster vid Hötorgshallarna.

Käkade thai o sen gick vi mot dansens hus, hann in jättesnabbt på Weekday, jordens rea.. Piips fyndade jeans. Ner mot dansen hus där vi såg Bounce. SJUKT BRA!! Var blande det bästa jag sett faktist.. Fick skjuts hem av en barndomskompis mamma som vi råkade träffa på där också:)

Sen idag så var det först film o sen "diskution"(lektion...) med nån tråkig lärare.. Lunch o sen matte. Under matten råkade jag göra bort mig inför ännu en fjortis, vet inte hur jag lyckas varje gång.. Iaf det kommer någon mot mi i korridoren. Blå Fjällräven, vita tygskor, mkt smink, brunt hår o mjukisbralloe varav ena benet på byxorna är uppkavlat till knät.

TRodde det hade hänt någonting så kollade lite extra. Haha självklart blir hon sur (då har jag som tur är redan passerat henne). Hör hur hon går efter o typ "VAD KOLLAR DU SNETT PÅ!?!!!", hon upprepar det några gånger o jag låtsas som att det regnar ;). Hon ger upp o jag o Nicole flyr in i klassrummet;):P Det är drf fjortisarna o turkarna passar så bra ihop, de är båda agressiva ;)

Mötte Izabelle vid ÅHlens, hon köpte en jättefin väska o jag en tröja :). Gick runt runt Fridhemsplan, jag käkade lite på donken o sen kom Pattalie också :). Gick runt en stund men sen tröttnade de o drog hem medan jag drog in till city. Hittade lite underkläder faktist, men inte den specifika bhn som jag letat efter. ska till vby o kolla imorgon. Eller ajg hittade den, provade, men sen vid kassan upptäckte jag massa äckliga fläckar på den... Så näe..

Träffade på Linn också :) Just så köpte jag schampo, balsam, nagelfil o ögonfranstång också. Kom hem runt 7. Käkade o sen stack jag iväg till Ragnurt. Alltså 113 till Sundbybergs C, pendeltåg till Karlberg o byte till Sollentuna-tåget.. Kluuurigt! Kom fram iaf, vi kollade på film. Någon "28...blablabla..later". Nicole sa att den var jätteläskig men den var rätt tråkig.. Suuck, sen fick jag sällskap av hälften till Karlberg o nu sitter jag här. Ska lägga mig nu tror jag, ska försöka hinna in till vby INNAN kl 12 imorgon. GOOD LUCK CHUCK!


Kommentarer
Postat av: Kjellsarah

Great site! Lots of useful information!

2010-03-19 @ 11:44:49
URL: http://kjellsarah.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0