TRöööööött

Shit vad jag är trött, började dagen med film och diskution..Filmen var tråkig men att prata om hur vi ska göra jorden bättre var helt ok. Tobiatch kom på jordens idé om att man borde koppla ALLA gymmaskiner så att man får energi av dem. Då tränar folk för att göra nytta för jorden=nyttigare människor=mindre fetma=mindre mat=mindre utsläpp=bättre miljö! Lunch var helt ok o sen var det svenskaprov. Alla var sjukt stirriga precis innan, jobbigt, gick väl sådär, hann inte skriva klart på sista frågan för att jag hade en appointment hos skoldoktorn för att få en remiss till StEriks.

Det gick bra o sen eng som vi fick läsa en text om disneyland på :).Spanskan var också rolig, först pratade vi, sen gick vi igenom en sak o sen hade vi den där "inte-säga-ordet-ist-förklara-ordet-på-spanska"-leken.. Gick helt ok;):P Snabbt iväg till ICA o handla en dunk saft, lämnade den i skolan o iväg till Brommaplan o ICA där för att handla lite till farmor. HEm till farmor där jag var i drygt en timma, först soppa o sen pannkakor:)

In till skolan, skulle egentligen sälja kakor men det slutade med att vi stod i dörren och välkomnade folk ist. Så om ni såg en övertrevlig, blond tjej som babblade om Zambia så var det jag.. Var nämligen 2 st kakförsäljningar, vår bra som stödjer barns utbildning i Zambia och sen den andra som stödde sin skolresa... Så stod alltså i dörren för att göra reklam för våra cookies! öppet hus där imorgon också, gå dit!

Kan tyvärr inte vara med, ska på Bounce-Gökboet med min moster, kusiner o syster. Fick iaf skjuts hem av Emelies mamma. Har sjukt ont i halsen just nu:/ pratade lite för mkt. Gjorde bort mig lite också

Elsa - Heeeeeej dåååå lycka till med vaaaaleeet!!!!!
Killarna påväg därifrån - Ehrm tack men vi går redan här..


Och sen lyckades jag försöka packa på typ 10 st som redan går där kartor.. ssuuuucck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0