Törsdäg

Idag började jag vid 1 som vanligt, fast resten av terminen kommer jag ha ett annat schema, menmen.. Tror det kan bli bra ändå, kommer ha som idag; en lektion på torsdagar, fast dock varannan vecka.. Kommer få lite längre sovmorgon på onsdagar också. Så innan jag åkte till skolan gjorde jag omelett o fixade till mig lite extra ;). Fick ju hem ett paket från Femina igår, innehållande en mascara o ögonskugga.Så det användes, ögonskuggan var pefekt, mascaran är lite sisådär måste väl vänja mig.. Emelie i min klass ska därimot till Berlin nästa vecka, o då ska hon få köpa en ny diorshow åt mig :D:D


Iaf åkte in, hade 80 min matte, dock gjorde vi typ ingenting, hade disskusioner om lite olika saker, i små grupper=ingen var spec. engagerad;)... Det har börjat en ny tjej i klassen också, tror hon hette Anna?(Varje gång jag tar i hand med någon koncentrerar jag mig så mkt på att säga mitt eget namn så jag missar vad den andre heter) Blond!!! Äntligen lite fler blondiner i klassen!!

Väl nere vid skåpen mötte jag Jossan, hon hade också slutat så vi bestämde oss för att fika:). När vi var påväg mot "Café Fix" så kom Najkål o Beccis springandes efter oss, de joinade o vi fikade ett bra tag iaf :). Enda nackdelen med att fika med dem är att Jossan berättar mina dark secrets... Hmm, inte bra.. Splittrades efteråt, Jossan skulle hem o byta kläder, Beccis skulle hem o jag o Nicole ville shoppa ;). Hennes lillasyster Petra fyller år idag så hon var ute efter present. Blev en jättefin väska från Friis &co, o så köpte jag två par örhängen från Friis de med, jättesöta, först ett par hjärtan med stenar o sen ett par rosetter med en liten sten i, supercute!

Jossan kom tillbaka för hon skulle ändå mot Bromma för att träffa Jim, så fick sällskap hela vägen hem. Hon avslöjade även att hon tänker dra till Usa nästa år, meeeeeh. Hon hade iaf bokat, shit kommer sakna henne massor då ju, men från den ljusa sidan kanske jag kan hälsa på henne? Äh vettefan alltså.. När jag kom hem hade jag fått ännu ett paket från Femina, två st hårvolymsprodukter som jag vunnit! Matrix Vavoom Gold heat heter dem, underligt.. Bokat om klipptiden har jag gjort också, barnvaktsfamiljen behövde nämligen hjälp just det datumet..

Kommentarer
Postat av: Paulmolly

Interesting site. Worth the visit!

2009-06-02 @ 12:36:15
URL: http://paulmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0