Tävlingar igen ;)

På bloggen 1984 kan man just nu vinna ett signerat, rykande färskt exemplar av It's a Tensta Thing. Det är förra årets hetaste nyhet Adam Tensta som har signerat en skiva som Fian får lotta ut. Jag deltar i tävlingen, för jag vill vinna. Gå in på Fians blogg och delta du också! Och jag ska vinna skivan för att jag inte har något nedladdningsprogram, med andra ord är jag rätt musiklös.. Har däremot fått laddat mp3n med lite musik från Nicole :). Men som sagt, akut musikbehov, gillar hans musik (haha ni ska se mig på torsdagsmornar när jag är hemma själv. Så fort jag för hans låt på radion, springer jag in till min syrras och mitt rum och drar på högsta volym på bådas stereos.. Har tom ställt in basen efter låten i min syrras stereo så att det blir djup i musiken. Haha geek man är..) Så låt mig få en skiva;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0