Svenskaprov imorgon :/

Gah, svenskaprov imorgon! Ska sätta mig o plugga lite alldeles strax.. Iaf började med att kolla på "An inconvenient truth", ni vet, Al Gores film. Var sjukt trött, var ju en lång dag igår. Somnade iofs sist jag såg den i gamla skolan också, så nu har jag sett första halvan twice o andra halvan har jag missat helt.. Den delen jag såg var rätt tråkig, fastnade mest på hans jävla skit.. Att han t.ex. spelar på medlidande från 9/11 är riktigt dåligt. Och vad har det med miljön att göra? Jo men 9/11s memorialplace kommer ligga under vatten...

Blir mest sur på sånt där, menmen. Sen så var vi i våra grupper o diskuterade. I min grupp verkade alla sjukt miljövänliga.. Gjorde precis ett sånt där ecological footprint test, fick lite för högt.. Iaf sen var det svenska, vi satt i biblioteket o pluggade lite inför provet. Classtime gjordes det inget spec. men sen var kemin jättejobbig, höll på att somna.. och så hade jag jätteont i magen :S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0