Slödag-----

Idag blev en riktig slappardag.. Iaf; Nicole kom runt 4. Nagellacksterapi då Nicole har strulat till det lite, eller inte Nicole, aja skit samma. Så vi satt här o målade naglarna, fixade o trixade en massa. Så nu har jag sjukt snygg fransk manikyr på fingrarna med en liten blomma av stenar på vänster tumme samt en ensam sten på vänster ringfinger..

Käkade här sen stack vi hem till Najkål. Ragna kom hon med, så vi kollade på film. Den där "Chuck & Larry". Rolig faktist, Var dock tvungen att gå halv 12 för att komma med sista bussen. tog en jäkla tid hem, bussen var sen, så missade tunnelbanan så missade tbanan på gröna linjen precis.. Menmen, är hemma nu så ska inte klaga..

TANDBORSTE, är fett taggad på det där alltså, tänker inte berätta hur många jag har gjort;):P Och nite heller hur de ser ut, förtjänade kanske inte mitt MVG i bild ;)

Kommentarer
Postat av: Najkål!

Wuho jag finns med i din blogg ;D
mm den där jävla 602an kan va rätt sneaky asså, bortskämda bussförare :P
puss och kram skumbanan

2008-01-03 @ 01:26:24
Postat av: Elsa

Haha eller hur, vi får ta o lära dem en läxa ;)

2008-01-03 @ 01:37:10
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0