Skitdag.

JApps dagen var lika hård som jag hade förväntat mig... Kom dit som en zombie, träffade Jossan o Nicole lite fort o sen gick jag upp för att snacka med matteläraren. Betygssnack.. Gick skitbra, får MVG, ville dock inte kolla på nationella provet så det slapp jag :). Vet inte men har något emot just nationella prov, klarar inte av att kolla på dem, vill inte ens veta resultaten.. Samma sak i nian..

Iaf när jag kom ut kändes det som jag skulle gråta o plötsligt kände jag mig helt värdelös.. What liksom? Fick bra betyg i ett av de ämnen jag bryr mig mest om o då så känner jag mig korkad.. Hmm det är något seriöst fel på mig.. fortsatte min zombievandring runtom i skolan, såg seriöst ut som skit.. gick iväg till ICA för att köpa frusen mango, men de hade ingen.. Hade iaf kanelknäcke med mig som jag knaprade på.. Chemistry lab var inte så svårt att utföra, men alla räkningar därtill... Uscha

Matten var helt ok, mådde dock som värst då, började frysa.. Huvudvärk också, menmen. Lyssnade inte så noga på vad han sa men det var en kort lektion så det gick ändå. Sen var det NaSc-lab. Urk innan det var jag helt död, satt o skrattade åt namn på grönsaker för mig själv. Hur bra mår man mentalt då? Aja, det funkade iaf, gjorde något med klorofyll.. Ska skrivas labreport på det också.. Iaf efter snackade jag omdömme med henne o just nu ligger jag tydligen på mvg, känns jättebra faktist. Dock är NaSc A bara en 50p kurs..

Nu är jag iaf hemma o känner för att gå o förmultna i ett hörn.. Är jättesugen på  mango, så ska nog gå ner o handla det efter maten, om jag orkar.. Jag är den där människan som inte är gjordfrusen för att vara förkyld, noops ain't gonna happen!  Ska vara frisk till imorgon för då ska jag o delar av klassen hem till Najkål:). Så jag kommer ha en anledning till vrf jag inte behöver sjunga singstar. Guitarhero o dansmattan måste jag dock hitta något hinder för..

Kommentarer
Postat av: Abdullahmargrete

NICE SITE WELL DONE

2009-05-21 @ 08:24:11
URL: http://abdullahmargrete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0