Psykfall?

Vet inte vad det är för fel på mig.. Fick helt plötsligt ett infall av att jag behövde frusen mango. Var sugen på det hela dagen, så för en timma sen skulle jag göra något åt den saken. Drog ett par mjukisar över pyjamasbrallorna o gick ned till islands. De hade ingen frusen mango. Kollade macken, ingen mango..

Åkte till Blackeberg, VI hade stängt, tbanebutiken hade ingen mango.. Tog tunnelbanan till Brommaplan, där, äntligen låg mangopaketen. tog två av de 5 som var kvar..Hmm mangon o jag, not meant to be? aja tunnelbanan hem o nu ligger jag här under min filt igen.. Suuuck, vrf har jag ingen som gör sånt här åt mig?


Kommentarer
Postat av: Karlnikita

Nice site, cool background. toni.

2010-05-25 @ 10:06:06
URL: http://karlnikita.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0