Promeneringsnisse

Bordebordeborde sova. Men då måste jag ju göra situps så skjuter lite på det. Var iaf ute på en låååång promenad efter middagen. alla typ dissade mig dock, så fick gå själv större delen. Började att gå ett varv runt norra Ängby, sen började jag gå mot Ängbybadet. Ringde David o undrade om inte han kände för att promenera, till min förvåning var han på :S:S.

Så jag gick bort till stallet vid åkeshof där vi möttes, sen gick vi hela vägen tillbaka till Islandstorget, när jag kom hem efter det så hade jag vart ute i typ 2h vilket är skeeetbra:D. Men nu har jag ont i benen, först jogging o sen promenad, båda på hal is, var inte min grej ;)

Kommentarer
Postat av: Geirolea

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-10-10 @ 11:04:41
URL: http://geirolea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0