NicoleNicoleNicole

Nicole kallade sig biroll, ville bara göra klart för er att hon inte är någon sådan! Så nu kör jag en á la Eriks kontaktannons:

Nicole är söt, mörkhårig o jättelång. Hon har bruna GRÖNA ögon å är en av tjejerna i min klass, hon heter egentligen Najkål för den som inte visste det också! Nicole är sjukt snygg som Homer, Nicole är min blåsarkompis (oh ja det där lät fel, men nu pratar vi om att lura folk). Hon bor i Danderyd o har jordens sötaste lillebror o lillasyster!

Najkål har ingen pojkvän så det är fritt fram att ta henne, efter mitt accepterande förstås! Najkål var den som råkade bli inblandad (poor Nicole) i mitt o Eriks småfajt då han var otrevlig mot henne så nu låter jag inte vem som helst träffa henne. Nu låter det som att jag äger henne, men det är ju iofs sant; hon är min bitch!

Välkommen Najkål till min blogg! Tusan nu kan ja ju inte lägga ut fula bilder på dig här utan att du vet om det:/!

image189
Självklart med tillhörande SCHNYYYYYGG bild ;)

Kommentarer
Postat av: Najkål!

haha jo jag är din bitch alla gånger!
naw gullig annons du har lagt in om mig full med smööööör haha, förväntar du dig att jag ska överösa dig med presenter nu? det skulle jag om jag kunde, trust me ;)

2008-01-03 @ 01:49:22
Postat av: Elsa

Jo asså jag fyller ju år i mars så tänkte att det var dags att börja nu ;)

2008-01-03 @ 01:52:06
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Marie

din kompis Najkål har jättefint hår!

2008-01-03 @ 17:36:30
URL: http://elinmaries.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha jag vet, hon hatar det dock, så vi har planer på att kapa av allt hennes och mitt hår o byta. Klistra fast det med tejp liksom ;D

2008-01-03 @ 17:43:39
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Najkål!

ELSA! WTF! varu tvungen att ta den bilden då jag ser ut som en mupp på hasch?????? höhö fyndigt ;)

2008-01-04 @ 01:31:01
Postat av: Elsa

Du ser inte ut som en mupp på hasch, du ser ut som en smurf på hasch

2008-01-04 @ 01:41:15
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0