Nationella, gympa o klippning.

Började som sagt med nationella, först en massa regular ej-miniräknare frågor. Sen till den svåra MVG frågan, den som man får sjukt mkt poäng för.. Och gissa vad? Det var samma fråga som på nationella i nian :D:S. Jävligt skönt, men vad tänkte de med? Den där med sifferföljd. x, x+y, x+2y. O sen tar man största talet multiplicerat med minsta talet och mittentalet squared. då får man skillnaden av svaren som blir y squared:D

Sen var det gympa, dansade bugg, trööökigt, gick helt okey iaf.. Lunch o sen matte där vi kollade på en film om räkningens och talend uppkomst. Nu ska jag fixa lite för sen ska jag in till Vällingby o klippa håret
ÄR SJUKT NERVÖS, mamma ska få följa med så om de klipper fult får hon skälla på dem.. Ussch, ryser bara jag tänker på det, de ska klippa av migg hår, MITT HÅR!! Sen ikväll ska jag till Nicole o gråta ut över mitt hår o sen kolla på film :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gjorde också nationella ^^

2008-01-19 @ 17:05:46
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: Madszahra

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2008-11-26 @ 13:38:32
URL: http://madszahra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0