Mitt hår...

kort..


Japp så det är alltså såhär kort mitt hår är nu. Tror att det är såhär det känns när man är skallig.. Håret är iaf fräscht, inga kluvna toppar här inte!! Däremot har jag suttit o dragit i det hela dagen, vettafan vrf... Tror att det blir längre då? Just nu trivs jag inte så bra i det, men misstänker att det var hennes sätt att föna.. Och nej färgen är inte sådär dassig, det är bara min mobilkamera som suger;)

Snart ska Pissabelle komma över iaf, men först ska vi ner o hyra film o hon ville ha godis.. Kanske köper hallon? Är verkligen inte sugen på godis just nu.. Sen imorgon kanske jag och Ragnurt skulle iväg o prova på Kickboxning. Sen måste jag hinna med att plugga svenska och kemi. Ska ha läst 1 kapitel kemi tills måndag o svenskaprov på onsdag. Sen ska jag förmodligen passa barn på måndag så den eftermiddagen kan jag räkna bort;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0