Lördag, helt slut

Var alltså släktträff i Nykvarn. Fasters blivande sambo fyllde 50 så vi fick träffa hans släkt. Kommer knappt ihåg några namn, 20 st tror jag vi var. Fast "vår sida" av kalaset bestod ju av typ 50% så ;). Fick jättegod lunch, någon slags fransk potatissallad, nåt couscousjox, rostbiff o kalkon. Mums! Vi barn drog upp o det var ju 2 st ungar som jag inte kände, självklart var jag den övertrevliga o såg till att de var med också ;)

Spelade lite spel, något som hette "Rappakalja". Sen var det ner o skåla. 2 tårtor o en kaka(farmors födelsedagskaka) samt massor av småkakor osvosv. Satt o pratade ltie där nere, med farmor som fortfarande ser rätt läskig ut med sitt blåa ansikte;). Sen kom killarna ned med en data o skulle spela Cs, självklart var man på o nu är jag jättesugen på att spela det. Suger på det men det är en annan femma... Nu ska jag fixa fram lite mango, bajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0