Lista..

STEG 1
Skostorlek: 38-39
Civilstatus: Solo
Höger eller vänsterhänt: höger
Kär?: Noops, living the uncomplicated life!

STEG 2
Skor som du bar idag: Mina svarta Adidasgympaskor:P
Rädsla: Bakterier, smuts, fötter, små äckliga djur såsom spindlar o skalbaggar, sniglar, frisörskräck, u name it!
Målsättning: Karriär, pengar, bort från Swe, skaffa man o familj ;)

STEG 3
Första tanken då du..:
vaknar: WOW, det är soligt!
innan du somnar: Snark?

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola!
McDonalds eller Burger King: Beror på, mcdonk tror jag..
Adidas eller Nike: Adidas helt klart!
Lipton Ice Tea eller Nestea:  Dricker inte te.. Dåligt för järnupptagningen ;) 
Choklad eller vanilj: Chokolade!

STEG 5
Svär du? Iiiinte alls!
Sjunger du? ALDRIG, möjligtvis undantag när folk fyller jämnt..
Duschar du varje dag? Noops, varannan för att mitt hår ska må bra :)
Röker du? Nävah ävah 
Gillar du skolan? Gud vilken fråga -.-
Tror du på dig själv? Ärligt? Nej.
Kommer du överens med dina föräldrar? Jorå, när de är snälla...

STEG 6
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: Noops
Rökt?: Naj
Shoppat? Möjligtvis...
Ätit en hel ask müsli?: Hmm, sammanlagt för varje dag i matsalen; ja..
Ätit sushi? Tss, inte på några år!
Stått på scen? Noops
Skejtat: Thaha? Jag på skateboard=Elefant i porslinsbutik 
Bakat?: Nada :D
Stulit något? Stulit lillasyster kläder men det var mer låna utan hennes vetskap..


STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? Nopp, är för rädd för att skämma ut mig :P
Blivit kallad hora? Kind of.
Blivit nerslagen? Tssss, någon slå ner mig, never!

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Har faktist inga namn, tkr det är lite creepy..
Hur vill du dö? Drukna
Vad vill du bli när du blir gammal? Som min farmor!

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: 1,2,3...skulle nog ge mitt liv för väldigt många människor.. Tror tom jag skulle kunna göra det för folk jag inte känner..
Antal CD-skivor du äger: Ett helt cd-ställ?
Antal piercings: Bara hål i öronen
Antal tatueringar: Naej
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Några ggr..
Antal saker jag ångrar: 25408947732894579083475873894757682034589758720893489758765034876587638724850 st ungefär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0