Japps

Idag var helt ok faktist. Började med SoSc, vi hade en liten debatt om "vem som skulle få stanna kvar på flotten". Vi hade röstat fram några som skulle argumentera om vrf deras människa skulle få överleva, fanns en plats på flotten:P. Jag o Ragna var Han Andreas i Alcazar som har kommit ut med att han har HIV. Vi vann faktist argumentationsdelen=den viktiga delen.Haha, iaf så jag hade brunt skägg, håret i någon gay hästsvans, vit skjorta o en lila sidenrosett i halsen. Satt o psykade alla killar när de tänkte argumentera mot oss ;). Jag och Ragna ÄGDE!!

Sen var det spanska, ännu ett nationellt prov.. Denna gång hörförståelse o skrivdelen. Gick inte så bra, menmen... Lunchen var rätt rolig, satt o snackade rätt länge. Farre är sååå GAY, han älskar OC, sitt hår o vill jättegärna vara med när vi tjejer funderade på SingStar-kväll. Ur so gay honey! Kemin var svår, men fattar lite mer nu iaf. Bilden var riktigt tråkig.. Målade viaderpå min svart-vita bild.. Går väl sådär.. Sen nu när jag kom hem hoppade jag direkt i mitt rosa mysset, skönt! Är sjukt sugen på film, Nicole ska ha filmkväll med sin polare på fredag, antingen bjuder jag in mig själv, eller så ringer jag någon här i Bromma.. Om jag pallar vänta så länge..

Nationella i matte imorgon, fattar iaf inverse proportions som var det jag var osäker på.. Right now sitter jag o tänker på hemskheter igen, känns inge vidare faktist.. Skumt, trot att min mage känner när jag blir ledsen, den typ krampar lite smått, känner hur det liksom slår i magen.. Shit, måste verkligen sluta tänka på det där, slutaslutasluta! Funderar på att skriva ner det någonstans, hela händelseförloppet liksom.. Om jag skriver det kanske det slutar förfölja mig?

Kommentarer
Postat av: Antonioagnes

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2009-03-26 @ 08:04:58
URL: http://antonioagnes.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0