Igår o idag

Först nationella, bröt inte ihop innan eller under provet vilket är sjuuukt bra. Lite bakslag efter dock, men då gick jag ner till Rålis en stund, mascaran satt som berget! Gick upp till tjejerna på HM, hjälpte Emelie lite med BH-val. Man är väl mästare;). Provade lite tröjor från pojkavdelningen, satt fel tyvärr..  Hittade ingenting, gick tillbaka mot skolan. Stod massa brandbilar, poliser o ambulanser på St.Eriksgatan.. Gick självklart fram o frågade men det var tydligen ett brandlarm som hade gått igång..

Tillbaka till skolan för svenskan började, lärarinnan kom förbi o sa att vi hoppar över den.. Kunde inte sagt det innan? Sen hade vi ingen class-time heller..  Dvs hade ännu mer håltimma tills kemin började o sen slutade vi.. Åkte med Emelie till Vällingby, köpte ett linne på Stadium o nagelstenar ;). Åkte hem o slöade, sen efter middagen tog jag en promenad, David joinade även lite senare. Promenad-buddy!

Fast vi kom inte så bra överens, slutade med att han kallade Erik för clown o det får man inte göra.. Frågade "ursäkta?!" och han bara sa det en gång till, blev sur o slog honom. Då blev han arg vilket slutade med att jag drog, pallaaaa. U may not talk shit about Erik..

Idag hade jag sovmorgon till 08:40 :). Matilda stal badrummet, så jag höll på att bli sen :/. Iaf började med NaSc som var roligt faktist. Sen gympa, triiist. Mest teori.. tröökigt.. Lunch o sen svenska.. Inte så mkt gjort, engelskan fick vi välja böcker som vi ska läsa. Valde gökboet, hoppas att den är bra :). Ska ju iväg o se Gökboet utföraas av Bounce nästa vecka:). Sen hade jag sån där hälsoundersökning.

Hon sa att jag hade lite sned rygg :/, dock sa hon att det kan åtgärdas av lite rygglyft, mamma o pappa tror dock att det är pga mina tunga handväskor.. Sen ser jag lite dåligt också, ska gå o kolla mig hos en optiker, men det visste jag ju sen innan. Jag är ju den enda i hela familjen som inte har glasögon 8-). Aja sen lite spanska iaf, sen slutade jag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0