I survived!!

Överlevde alltså, så nu har jag vart hemma sen 21. Iaf började med NaSc, fick tillbaka typ alla arbeten o sådant, jag o Nicole gjorde väl inte så bra ifrån oss på vår essay, tror att vi valde en för svår sak att skriva om.. Iaf det gick helt ok på både oförberedda provet OCH labreporten:D Alla var dock sjukt jobbiga, överstressade över provresultat... Slutade med att jag bitchslapade Nicole för att hon skulle lugna ned sig, tyckte faktist att det hjälpte;)

Sen var det gympa som jag inte var med på, låter nämligen som en gnällig smurf för att jag är så pass täppt... Not that nice.. Sen var det lunch o sen svenska. Gjorde inte så mkt, Nicole fick en redogörelse om min kväll igår, Nicole alltså -.- Engelskan gjorde vi inte heller så mkt på..Gick igenom en lista med ord typ.. Spanskan var seg, fick göra massa olika saker som vanligt.. Uääääkh..

Sen var det fort iväg o hämta T o C på dagis. Gick mkt bättre denna gång, en gång tänkte hon börja grina för att hon inte ville ha min mössa p åsig då hon hade slängt sin i en vattenpöl.. Iaf så gick vi o matade änderna igen. Haha, mamman hade skickat med bröd o denna gång var tom lilla C med o kollade på "ankorna". Dock stoppade hon det mesta av brödet i sin egen mun ;). Tror faktist att hon fattade konceptet iaf ;)

Åkte hemåt, gick perfekt som vanligt. kommer alltid precis när tunnelbanan kommer, det enda var väl det att folk inte fattar att om man har barnvagn vill man gärna ha platsen som har ett singelsäta så man parkera vagnen någonstans. Menmen.. T sov typ hela vägen hem, vågade inte väcka henne för då skulle det bli ett jäkla liv där på buss o tbana. när vi kom hem dock så var hon jättegnällig:P.

Satte på en film åt henne, hon satt o tyckte lite synd om sig själv. C däremot satt med mig i köket, URGULLIG!! Hon älskar att sitta på bänken o kolla när jag fixa iordning frukt att äta ;). Sen efter någon timma så kom deras pappa. Stannade kvar en extra stund o hjälpte till lite,. C vägrade nämligen sova o tänkte att han kanske ville ha hjälp med T. Läste lite Laban-sagor för henne men icke slocknade hon, hon hade nämligen vaknat till o blivit glad igen...

Sen åkte jag iaf till Brommaplan, skulle möta Emelie, dock var jag jättesen 8-) Kollade in på Kulturskolan. Mötte Babak som spelat i sin orkester. Snackade med honom en stund men sen sprang vi till ICA o jag köpte fryst mango, muuuuums! Btw måste påpeka att mina väggmålningar sen typ 5an fortfarande sitter upp på kulturskolans väggar!!! Wuhoo, kulturarv eller något ;). Så om ni är i kulturkskolan i Bromma, spana in en målning med ett fönster o krukväxter samt en målning med natt o dag över en stad o en äng som är målat över ett hört. Fett stolt!!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling :)

2008-01-30 @ 23:35:50
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Corneliusingeborg

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-04-07 @ 08:33:44
URL: http://corneliusingeborg.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0