Hej jag kommer från svenska o jag pratar Sverige...

Kom o tänka på en sak, min svenska har blivit mkt mkt mkt sämre under senaste halvåret. Pratar som om jag flyttat hit från något annat land, mina meningar blir helt fel osv. Lite pinsamt faktist, man borde ju ha allt kvar tkr man. Stavar fel på typ allt (jag som aldrig någonsin har behövt bry mig om stavning kan inte längre stava till diskussion :P). Går ofta o garvar åt just detta med tjejerna i klassen, de pratar fortf. perfekt svenska, men lilla blonda, svenska, blåögda Elsa gör inte det. Pinsamt!! Ska ha betygsprat i svenskan imorgon, o för en gång skull är jag orolig, jag är orolig för svenska. SVENSKA!!?!!

Kommentarer
Postat av: Gardlejla

Great work,webmaster,nice design!

2008-10-29 @ 14:56:41
URL: http://gardlejla.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0