Fyndar-Elsa

Sådär, åkte in till skolan o hämtade mina mattepapper.. Mötte Babak också, iaf sen kollade jag lite i affärer. När man ändå var där liksom.. Blev ett par mjukisbyxor i velour, perfekt ljusrosa i exakt samma färg som en av mina tjocktröjor i samma material. Så nu har jag ännu en komplett mysdräkt:D Sen när jag gick in på MQ hittade jag en lila kjol med en lite volang på. Jättesöt verkligen, kommer ifrån sommarkollektionen (kollade på den i somras faktist) o var drf nedsatt till bara 50 kr ;). Fyndar-Elsa


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja men det tyckte jag var konstig för samtidigt som jag blev svart under ögonen så var den svår att få bort :S Men hur som helst så gillade jag den inte riktigt. Tyckte du annars den var bra? Eller du kanske har något annat tips?

2008-01-11 @ 19:16:21
URL: http://frida07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0